
Woningcorporatie processen
Webinar: Incasso
In een nieuwe webinar serie laten we zien hoe u incassoprocessen kunt modelleren in Sensus BPM Online. Webinar gemist of een opfrisser nodig? Kijk dan hieronder het webinar terug. In slechts 20 minuten leert u hoe u binnen het incassoproces uw klanten kunt segmenteren, risico’s in kaart kunt brengen en KPI’s kunt koppelen.
Ontvang uitgewerkte incassoprocessen
Abonneer u via het onderstaande formulier en blijf op de hoogte wanneer er een nieuw uitgewerkt proces beschikbaar is.

Hans Bloemen
Business Consultant
BPM Specialist Woningcorporaties, Sensus process management
“Na jarenlang bij veel woningcorporaties over de vloer te zijn geweest, weet ik van het reilen en zeilen en de problematiek waar men tegenaan loopt. Al mijn kennis en ervaring is verwerkt in het Procesmodel voor Woningcorporaties, waarin we een algemene procesarchitectuur, gebaseerd op CORA, hebben uitgewerkt. Dit CORA referentiemodel kunt u gebruiken om zelf een start te maken met uw proceshuis en het verder op maat te maken voor uw organisatie! Ook ben ik als proces reviewer betrokken bij het Processenboek van Aedes en CorpoNet, en vertaal ik deze processen naar onze applicatie Sensus BPM Online.”

Onze BPM-expert staat voor u klaar om u een persoonlijke rondleiding te geven in Sensus BPM Online. U krijgt tijdens deze sessie alle ruimte om vragen te stellen over bijvoorbeeld onze software, uw interne processen en de voor u belangrijke certificeringen.
Gerelateerde berichten
Bezoek Sensus tijdens Corporatieplein 2023
Op donderdag 14 september vindt het Corporatieplein 2023 plaats en wij, zijn ook weer van de partij. Ons BPM platform, Sensus BPM Online, is de meest gebruikte procesmanagement applicatie onder woningcorporaties en op deze dag laten we u zien waarom! Bezoek ons op Stand 71.
3 tips van Sallandwonen om uw processen te laten leven
Het is voor veel organisaties een uitdaging om de medewerkers procesgericht te laten denken en om ze bekend te maken met de Sensus BPM Online publicatie. Toch is dit belangrijk omdat procesmanagement ervoor zorgt dat alle neuzen dezelfde kant op wijzen.
Alles wat je aandacht geeft, groeit
De klantendag ving aan om half negen ‘s ochtends, iedereen was erbij ondanks files en stakingen en het was een groot succes, al zeggen we het zelf. Er is inspiratie opgedaan, gediscussieerd en de klanten hebben contacten met elkaar kunnen leggen.